چاپ لیبل سهند

چاپ انواع لیبل و برچسب

لیبل چاپی
چاپ لیبل کاغذی
چاپ لیبل صدفی
چاپ لیبل متال
چاپ لیبل حرارتی
چاپ لیبل صدفی حرارتی
چاپ لیبل شفاف (ترانسپارنت)
چاپ لیبل گارانتی
چاپ لیبل اموال
ارائه انواع ریبون

چاپ لیبل سهند

شرکت سهند رول ( چاپ لیبل سهند ) واحد تولیدی انواع لیبل ، با پشتوانه چندین سال تجربه مفید ،امکانات لازم را برای چاپ تا شش رنگ بر روی انواع لیبل های پشت چسبدار شامل کاغذ گلاسه و متالایز، ترمال پشت چسبدار و همچنین انواع فیلمهای پشت چسبدار pe ، pp و pvc و ترانسپارنت اماده ارایه خدمات به مشتریان است.

چاپ لیبل سهند توانسته است با بهره گیری از توان متخصصین در زمینه چاپ (فلکسو رول)، طراحی،لیتوگرافی و مراحل پیش از چاپ با در اختیار داشتن امکانات و دانش پیشرفته و به روز مشاور و مجری بسیاری از شرکتها ،کارخانجات ،صنایع دارویی و صنایع بهداشتی و صنایع غذایی و پروتینی باشد.
از دیگر قابلیت های چاپ لیبل سهند میتوان به دایکات تخت و روتاری و اسلیتر جهت پوشال برداری و برش لیبل در سایز های مختلف ، چاپ پشت و رو ، چاپ برجسته، طلاکوب و نقره کوب ، لمینت (سلفون) ، پرفراژو نیم تیغ از پشت بصورت رول و شیت با بهترین کیفیت اشاره کرد.

مجتمع چاپ سهند با تجربه کافی در زمینه چاپ لیبل و انواع برچسب گارانتی ، لیبل وید  ،لیبل خرد شونده و …. آماده ارائه خدمات چاپ و مشاوره به مشتریان خود می باشد . لطفا هر گونه سوال و یا درخواست خود را از طریق تماس با ما در میان بگذارید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت چاپ لیبل سهند می باشد